čtvrtek 5. dubna 2007

Sledovanost: Štart Celebrity Campu včera konkurenciu zatiaľ neohrozil

Sledovanost prvního dílu Celebrity Campu jak by šla ruku v ruce s ohlasy v diskusních fórech. Vcelku pozitivní, ale zase ne moc. Televize JOJ sice dosáhla na své poměry dobrých čísel, přesto skončila až třetí za Markízou a STV. Pro nás jako tvůrce budou rozhodující následující dva díly a tajně doufám, že o diváky, kteří to s Celebrity Campem zkusili, nepřijdeme - už jen proto, že podle mě je druhý i třetí díl lepší než ten první a nabídnou spoustu dobrých situací, o kterých se bude mluvit. Konkrétně, druhý díl odhalí jeden škaredý podvod (při kterém některým celebritám zamrzl na premiéře úsměv na rtech) a nabídne taktické šachy před vyřazováním, ve třetím pak uvidíte události, které se odehrály kolem soutěže v rybářské vesnici a při kterých si Ivana Christová (a nejen ona) sáhla na dno psychických sil.

,,Celebrity Camp ako štart prvého ťažiskového projektu TV JOJ a veľkej televíznej trojky v tomto roku vôbec, včera pre JOJ získal nadpriemerný podiel 23,8 %. Karty na trhu však ešte nezamiešal, len mierne nižšie výsledky získaval aj seriál Kosti."

Kompletní analýzu středeční sledovanosti Celebrity Campu najdete na medialne.sk

Žádné komentáře: